CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 28, 2012

Confius !

ASSALAMUALAIKUM !

JUMPA LAGI !!! hehehehe...seperti yang anda lihat..tajuk diatas adalah sangat menarik..BAGI SAYA....bagi anda semua..tak tahu la kan...hehehe..

FYI ...lagu baru dah ditukar..dan lagu ini adalah lagu yang sangat merdu dari kumpulan 2AM ! I LIKEE !

HURM ! tujuan saye buat tajuk kat atas tu sebab saye ni tengah konpius..(bahasa melayunye la ) nak memilih saye nak sambung belajar di mana..dalam bidang ape..yang saya pikir sekarang saya nak sambung form6..bunyi macam menarik..tapi ramai kawan saye yang tak suka pergi form6..dorang kate malas nak pakai baju sekolah dah..tapi saya tak kisah..saya suke jadi budak 'SEKOLAH' hehehe!

EHH ! TETIBE rase mengantuk pulak..okay la..SELAMAT MALAM !

>.<


p/s padahal malas tulis..akan bersambung nanti ye..^_~

No comments:

Post a Comment