CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 9, 2012

Kawan !

Assalamualaikum...

Hari ini saya nk update entry pasal kawan...kawan saya yang saya sayang...! Saya nak upload gambar semua kawan kelas saya di 5ST dan saya akan komen pasal mereka semua dengan sejujurnya...so..enjoy ! =D

okay...first sekali...saye nak kenalkan budak lelaki kelas saya yang paling 'berbisa'...Inilah dia...yg kiri tu fahmi..ketua kelas...yang kanan tu ayin..kawan kepada si ketua kelas ni...kalau nak berkawan dengan dorang ni...anda mestilah mempunyai rupa paras yang menarik..bagi perempuan..bagi lelaki..otak kekuningan sikit..ahakz! jangan mara abe...apepun mereka ni kawan baik..dan kekadang baik..kekadang macam 'puaka' kot..dorg ni suka melepak sana sini...dan kalau boleh tak nak masuk kelas lgsung..lagi2 kelas kimia gan biologi..apesal..? sy pun tak tau..haha..tapi dorg ni aktif dalam sukan bagai..nk dpt sijil la konon kan..kalau tak siap kerja sekolah...budak perempuan lah jadi mangsa..ehehe..tp kdg2...sy pon join sekaki..hehe..mase ni tgh lapo sgt agkye..tu yg x sedar org tgh snap gmbo die tgh makan..hehe..jgn mareeee yekk !=)..nice picture uolls..!saya juga harap awak berdua akan berubah dan berjaya satu hari nanti =D


Yang kedua...ni name die mukmin..yang baju coklat tu..die ni pendiam..tapi diam diam die berisi...berisi ape pun saya xtahu..tapi die ni lincah sikit kot..hahaha..baik tapi agak selengee sikit..wahaha..sorry mukmin..die pandai kot...kalo subjek yg die suke tu sy rase..die suke fizik..gan math..LKJ pun die suka..ahh semua la die suka..tapi kalo suruh buat ape2..jgn harap la..hampehh !..skrg kat mana la kamoo yek mukmin..dgr cite ke KFC..waa..nty saye lawat yek ! hehe...!saya harap awak akan berubah dan berjaya satu hari nanti =D

 Yang ni name die faisal...die garang kot...tapi otak math..haha...die rajin orgnye..kalo mintak tolong...insyaAllah buat...tapi suka bawak moto laju...haha...kat mana agkye die skrg..dulu die ni garang dan suka marah orang..saya pun takot..tapi ikut mood la..kalau die okay..okay laaa..kdg2 suka jugak bergurau...suke jugak menyakat org...tp xpe..dalam hati ade taman...xkn la memanjang je nk garang kan..? ..saya juga harap awak akan berubah dan berjaya satu hari nanti =D.


Ini luthfy..tapi kitorg panggil fify je...sng sikit...xde lah berbelit lidah nk sebut..die ni perasan sikit..xley puji lebeh2..nty naik tinggi lagi leher die yg sememangnya tinggi tu..haha.die ni cakap tak berlapik..same la macam fahmi gan ayin...reti cakap berlapik...sape-sape yang berbual gan dorang ni lebih dari 15 minit...confirm lepastu gadoh..hahaha..nk try? cubalah....dia ni paling tinggi kot dalam kelas...dan leher die sangat panjang...dan dialah yang paling suka layan orang a.k.a budak pompuan diantara ramai-ramai budak laki dalam kelas kami....mksud saye..reti jugak la berbalas mesej kan...;p saya juga harap awak akan berubah dan berjaya satu hari nanti =D

 Okay yang baju warne biru tu name die ruzaimi...die sorang yang periang tapi sedikit panas baran...tak yah buat gurau la kalau dengan die..gurau sikit je..xyah lebih..haha..takot nanti sarang tebuan meletus..tapi semua budak lelaki kelas saye..otak math..so...garang bertempat pun xpe la kan..sbb dorang stress kot..haha...die ni kdg2 pelik tapi benar..die ni terror main badminton kot..same la dgn ayin...sbb tu jrg masuk kelas..xD..opss..terkantoikan pulak..hehehe...saya harap awak pun akan berjaya satu hari nanti..=D..

Nak kenalkan yang perempuan pulak...Yang kurus2 tu..name die fyza...die baru aje pindah kuantan tahun lepas..so kitorg dapat kawan gan die sekejap je..die ni lemah lembut orgnye...cantik dan kecil molek je..haha..die kurang bercakap sikit..so jrg ar nk dgr die bercakap byk..tapi kalo ajak die bercakap..xde hal punye..on je !..hehe..saya harap awak akan berjaya satu hari nanti..=D

Yang sebelah die tu...namenye nazirah...kitorg pggil die Na je..simple..die pon otak math jugak...pandai...pendiam tapi sejak akhir-akhir ni jadi lincah pulak...=p..haha..xpe la kan..orang berubah ikut aliran semasa..Dia ni cantik...lemah lembut..tapi kasar jugak la..haha..apepun..nice picture uoolss..aku harap kau akan berjaya satu hari nanti! =D



Si pemakai spect tu namenye qilla...happy go lucky...tapi lincah sikit..haha...mulut boleh tahan..hahaha...sorry terkutuk...ala..bukan kutuk..gurau je....orgnye garang...dan suka bergurau....suka menolong..dan rajin buat kerja sekolah..suka beri nasihat...dan byk jugak menyumbang idea..seorang pengawas yang bertatasusila..haha..selalu datang awal..paling awal la...sebab tu selalu bagi kunci kelas dekat die..haha..dipercayai..dan amanah...saya harap awak akan berjaya satu hari nanti...=D

Sebelah die tu namenye Munira....seorang pengawas jugak..die dengan qilla mmg kamcing..die selalu pergi rumah qilla dekat Sri pantai...almaklumla..kampung die jugak kan..hehehe..comel jugak org ye..suka bg nasihat..dan banyak jugak bercakap....haha...datang lewat jugak ke sekolah die ni..bila time org beratur..baru die nak dtg..masyaAllah..hahaha..jgn maraa k...kawan sy yg rapat pun die..sbb kitorg dah same kelas dari darjah 6 lagi..sampai la tingkatan 3...so segala perangai die saya dah tau sangat...haha..rajin pinjamkan novel...sebab die pun suka bace novel..dan dulu-dulu kitorg selalu lepak bersama...saya..munira..dengan nazirah..miss  that moment..aku harap kau akan berjaya satu hari nanti..=(..

Yang dua orang ni mmg special sikit..kawan baik lagi...=D...

Yang buat peace tu..name die aziila...seorang pengawas jugak...die rajin...tinggi jugak..haha...antara budak paling rajin la dalam kelas..die pun selalu dapat tempat pertama dalam kelas...suka belajar..tapi dalam mase yang sama pun suka hang out dengan kami...haha...tahun ni  pun die pengawas...die ni amanah org ye...baik dalam segala hal...dan sporting jugak..haha..sukakan kucing..! saya mmg suka berkawan dgn org yg suka kucing ni...happy..haha..suka tgok drama korea jugak..sama la macam munira..nazirah..aqilla...die pun minat...saya harap kita kawin dengan orang korea yek nanti.saya harap awak akan berjaya satu hari nanti.=D

Sebelah die tu name aishah..org ye putih melepak..macam kakak die...rajin jugak..=D...seorang pengawas jugak...dan suka jugak hang out..selalu die naik motor dengan nazirah..tapi kadang-kadang dengan fatin...haha..happy go lucky...dan sentiase ceria..tabah dan kuat..! die pun suka dengar masalah orang dan kadang2 suka juga bagi nasihat.saya harap awak akan berjaya satu hari nanti..=D



Ini pun baik jugak..haha..dua-dua pakai spect...yang kanan tu name die Emah..@ Rahimah..die sangat sangat sangat garang..dan die juga bendahari kelas kami...mestilah die seorang yang amanah..dan kuat...die suka mintak duit aje dengan orang..haha..sbb tu kami panggil die ceti..wakaka..!...pandai dan rajin..sama macam zila jugak...saya harap awak akan berjaya satu hari nanti..=D

Next to her...is Fatin..fatin pun rajin..die suka belajar...mungkin die nak yang terbaik bagi diri die..haha..mestilah semua orang nak yang terbaik kan..?...die ni sporting jugak..pandai bercakap...dan suka ketawe aje...die disukai oleh ramai guru..sebab mungkin die suka menolong..teruskan usaha ye Fatin..saya harap awak akan  berjaya satu hari nanti =D

Ni amal die pun seorang pengawas..tahun ni die jadi setiausaha ek? atau penolong...tah ler..keliru..haha!...die ni pemalu...dan die juga rajin..haha ! memang semua lah rajin dalam kelas saya ni..die ni suka tolong orang...dan suka bagi nasihat..suka tunjuk ajar..dan tak kedekut ilmu...tak nampak sgt muke awak la amal..haha..mase ni pun die malu nk amek gambar tapi xpe...saya harap awk dapat pakwe hensem..dan harap awaj berjaya satu hari nanti..=D

Baju warne pink tu...name die Ned @ Atikah Nardia..die jugak sangat garang dan suka sound orang..memang terbaekk la @ saya mmg suka kalau dgr die bebel..haha..tapi die baik hati..dan die juga selalu hang out dengan kitorg..ala..semua budak kelas saya mmg suka hangout la..kami mmg selalu kuar bersama..hehe..die ni suka dgr masalah org..dan suka tolong org...saye pun kekadang luahkan perasaan pada die..dan die sudi mendengar..terime kasih ned...sudi jadi kawan saye..=) Saya harap awak pun akan berjaya satu hari nanti..=D

 Tudung hijau bercorak tu....si pemakainye bernama ayu..die seorang yang caring...dan dalam kelas..saya duduk dengan die ler..hehehe...die ni baik..dan tahun ni kot baru saya rapat dengan die...mane die pergi saye pun ade..wakaka ! eh salah..kami semua ade..yelah kan sbb kami kan selalu lepak bersama..die ni suke dgr masalah saya..tapi die pun kuat makan..saya pun dah jadi macam die kuat makan..haha..tapi xpe..xlame lagi kami akan kurus..! hehe..selalu kalau tak siap kerja sekolah..saya akan tiru die ..waaa...pengakuan hot..kadang-2 sy tiru je ziila..hehe..xpela..da habis sekolah..ngaku je ler kan..kelemahan kite..watpe nk sorok..
apepun..terime kasih jugak sudi jadi kwn saya...saya harap awak pun akan berjaya satu hari nanti...=D

 NAK LETAK GAMBAR WALID..TAPI DALAM FONE..HAHA..NEXT TIME YE WALID.. APEPUN RINDU SAMA KAMOO OUR CLASS TEACHER..=d

Akhir sekali..saya nak cakap...saya sayang awak semua..ehehe..famy..ayin..mukmin..faisal..fify..ruzaimi..amal..ziila..qilla..mun..na...ned...ayu...fyza..aten..emah..ecot.....saya nak ucapkan terime kasih banyak sebab sudi jadi kawan saya...dari dulu hingga sekarang..hehe..saya harap kite semua akan terus jadi kawan walaupun kerja lain tempat..dan walaupun kite dapat results SPM yang berbeza..saya harap awak semua tak pandang rendah antara kite yek...dan harap kite semua tak gaduh lagi dalam kelas macam dulu..act..rindu pulak kalau tak gadoh..hehe.sampai ade yg stresss memanjang..hehehe..saya tahu awk semua pun  rindu tapi malu lettew nk cakap...haha..setiap kali sy tgok video class kite..rase rindu gila kot !..haha..apepun saya sentiase ingt korang..tu sebab saya buat entry ni..khas untuk korang..sorry kalo ade terkutuk sikit ye...miss and love uoll so much..=D




Last words...Always miss you..

Love : Mina =)

2 comments: