CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 12, 2011

......

assalamualaikum semua..kepada para malaikat dan semua permbaca blog ini..haha..ade ke pembaca..xde kot..blog aku tak popular mcm blog org lain..dan aku memang tak pandai promosikan blog aku..xpe lah..janji aku dpt luahkan ape yg ade kt hati aku di blog ini tanpa ade sesiapa pon yang menyibuk..=)

luahan hati ek...sedap jugak tajuk malam ney...malam yang penuh barakat ini akan dihiasi dengan cerita yang elok2 aje...bulan baik..aku tak nak cerita buruk..tapi kalau dah terpaksa aku akan cerita jugak..okay ?..settle...

malam ney aku nak cerita pasal seseorang..hehe...seseorang yang buatkan hari aku happy..siapa..?..aku tak boleh bagitahu..yang penting..die bukan sama umur dengan aku..dan bukan same lorong dengan class aku dan aku sebelum ney tak pernah terfikir p0n kat dye...jangan buat andaian macam2 lak okay.!..*_*..hehe...haaa..tu dah ade klu kan..aku suka kot dengan dye..sbb entah...sbb aku suke tgok dye senyum...even aku x dpt jumpe dye selalu..tapi aku mmg suke tgok dye..hehe..dye cukup menepati citarasa aku sebagai seorang perempuan..aku suka cara die berkawan dgn aku..*..opps..*...hehe..berkawan aje..x lebih p0n..normal lah..perasaan suke itu ade pada setiap manusia..dan aku sebagai manusia  hanya menghargai perasaan itu. Aku bersyukur sebab tuhan pertemukan aku dgn die wlaupun hanya sebagai kawan...ade pluang ke aku nak lebih rapat dgn die?.aku fikir tak mungkin kot..tapi kalau diberi pilihan mmg aku nak ler..sape tak nak kan...dah jumpe siapa yang kite mahu..mestilah kite nak memilikinya..apa yang kite mahukan tak semestinya kite dapat..tapi aku nak jugak...
ataupun ini cume khayalan aku je...yang peting aku suka tengok die senyum..tu p0n dah cukup buat aku gembira..jiwang si0t malam2..
okaylah..aku p0n da selesai bercerita..aku nak out ..nty cerita lain bakal menjelma..hehe..
sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment