CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 25, 2011

Bila Mina pergi kenduri...

assalamualaikum semua pembaca ku...>>>cehhh cm bykk sgt...
ari neyy nk story sal aku pegi kenduri...kenduri patotnya kul 2.30...tapi aku late sbb hujan..yang ayu pulakk sibukk soh aku redah hujan..aigooo..gilo ape hang ney ayu oi...lalu setelah lame sgt tunggu..aku p0n terus cabut tudung dan makan...punya lahh lapo...haiiyaaa!...xkn nk tunggu g uma ayu kott..lame lagi..boleh mati kelaparan aku tau..
setelah ituu..aku p0n melantak dgn gembiranya....sedappp tau my mom masak..haha!....

dah habis makan tu..barulah ujan berhenti..aigooo!...ayu p0n mesej gua sohh dtg jgakkk...so aku p0n dtg....ehem3...sampai je kenduri......................

haaaa part neyy gua xleyy cite..kerane ade usur2 romantik..hahahaha,,,bodo je !,,ape p0n..ayu..we are...jeng3...kahkahkahkah!..gua je tauu...tapi SUMPAH aku xley lupe ape jadi..semuanya sgt indah..kot..hahaha!.........so..tu je nk cite...blog baru pas renovate...

harap menyukainya...hehe

selamat malam...! ^^

No comments:

Post a Comment